vineri, 24 decembrie 2010

Un cadou perfect pentru iubitorii de obiecte manufacturiere.Un cadou unicat pentru indragostiti realizat pe lemn de fag sau tei.

Exista oameni care au drept scop de a vedea bucuria din ochii celorlalti si de aceea eu,d-na Bacu Tereza (profesor)m-am apucat sa pirogravez.Mai intai din placere am creat replicile desenelor grafice,reproduceri ale unor tablouri celebre,chipuri ale colegelor,rudelor si a indragostitilor.Le-am facut cadou si m-am bucurat de zambetele celor ce s-au regasit pe lemn.Acum pirogravez pentru prieteni,deci toti clientii mei sunt prieteni sau vor fi .
Toate chipurile sunt studiate minutios redate pe lemn.Poti avea incredere,lucrarea pentru tine va exprima un crampei din viata ta si a celor dragi tie.Pentru a vedea lucrarile executate pana in prezent,poti consulta prezentarea de proiecte.

  Date de contact : Bacu Tereza  
                             email: bacutereza@yahoo.com
                              telefon: 073 407 7150

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu